یمن: عمق رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادیم-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

یمن: عمق رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادیم

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد این کشور در حمایت از مردم مظلوم غزه با تعداد زیادی پهپاد اراضی اشغالی فلسطین را هدف حمله قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۸ - ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 02
کد خبر: ۲۱۱۵۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در بیانیه‌ای از عملیات پهپادی ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: «نیرو‌های مسلح یمن تعداد زیادی پهپاد طی ساعات گذشته به سمت چند هدف در عمق رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی شلیک کردند که به لطف خداوند به پهپاد‌ها به اهداف رسیدند».

سریع اضافه کرد نیرو‌های مسلح یمن به عملیات‌های نظامی خود در حمایت از مردم مظلوم غزه در پاسخ به خواسته‌های ملت یمن و تمام ملت‌های امت اسلامی تا زمان توقف تجاوزات اسرائیل ادامه می‌دهند.

رسانه‌های صهیونیستی طی ساعاتی قبل از شنیده شدن صدای شدید چند انفجار در بندر ایلات (جنوب اراضی اشغالی فلسطین) خبر داده بودند، با این حال مقامات رژیم صهیونیستی در سکوت کامل هیچ یک به این انفجار‌ها واکنش نشان ندادند.

این عملیات پهپادی در حالی علیه رژیم صهیونیستی صورت گرفته است که منابع صهیونیستی طی روز‌های گذشته نیز از انجام حملاتی از مبدأ یمن خبر داده بودند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده