آغاز فرایند بررسی سوابق کاندیداها در شورای ائتلاف-راهبرد معاصر
فرود بالگرد حامل رئیس‌جمهور به علت مه‌آلود بودن هوا محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

آغاز فرایند بررسی سوابق کاندیداها در شورای ائتلاف

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از آغاز فرایند بررسی کاندیداها برای حضور در لیست شورای ائتلاف در کمیته انتخابات تهران و شهرستان‌ها و نهایی‌ شدن آن طی هفته‌های آتی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 06
کد خبر: ۲۱۲۱۶۳

به گزارش راهبرد معاصر؛امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از آغاز فرایند بررسی کاندیداها برای حضور در لیست شورای ائتلاف در کمیته انتخابات تهران و شهرستان‌ها و نهایی‌ شدن آن طی هفته‌های آتی خبر داد.

 

وی در این رابطه گفت: از کاندیداهای انتخابات مجلس دوازدهم دعوت می‌شود تا سوابق و مدارک تخصصی، اجرایی و پژوهشی خود را تا پایان آبان برای بررسی در سایت شورای ائتلاف به نشانی shananews.com بارگذاری کنند.

 

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ادامه داد: به داوطلبان شهرها نیز توصیه می‌شود ابتدا در سایت، سوابق را ثبت کنند تا دفترهای استانی با آن‌ها مرتبط شوند. اگر امکان مراجعه به دفترهای استانی میسر باشد هم مانعی وجود ندارد.

 

وی اظهار کرد: فرآیند بررسی کاندیداها برای حضور در لیست شورای ائتلاف به زودی در کمیته انتخابات تهران و شهرستان‌ها آغاز خواهد شد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده