گردان‌های قسام: بیش از ۱۶۰ خودروی زره‌پوش اشغالگران اسرائیلی را منهدم کردیم-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

گردان‌های قسام: بیش از ۱۶۰ خودروی زره‌پوش اشغالگران اسرائیلی را منهدم کردیم

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس شنبه شب گفت که تنها دستآورد دشمن در حمله به غزه کشتار زنان و کودکان بوده است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 11
کد خبر: ۲۱۳۰۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ ابوعبیده در یک فایل صوتی، گفت: برای سی و ششمین روز متوالی وارد نبرد طوفان الاقصی شدیم. تانک‌های اسرائیلی با مقاومت شدید مواجه می‌شوند که آن‌ها را مجبور به عقب نشینی و تغییر مسیر حمله می‌کند.

وی افزود: حماسه طوفان الاقصی هرگز با جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی علیه زنان و کودکان فلسطینی پاک نخواهد شد. دشمن صهیونیستی در میدان جنگ در غزه هرچه را که در مقابل خود می‌بیند نابود می‌کند.

سخنگوی گردان‌های قسام اضافه کرد، مبارزان ما از زیر زمین و روی زمین بیرون آمده و خودرو‌های زرهی و تانک‌های اشغالگران را نابود و منهدم می‌کنند.

ابو عبیده در ادامه، گفت: جنایات وحشیانه و بمباران بیمارستان‌ها و قتل و کشتار زنان و کودکان تنها دستاورد دشمن صهیونیستی در این جنگ است.

وی افزود: انهدام بیش از ۱۶۰ خودروی زره‌پوش اعم از تانک، نفربر و بولدوزر اشغالگران اسرائیلی را به طور کلی یا جزئی از آغاز حمله زمینی به غزه تصویربرداری کردیم.

سخنگوی قسام با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته ۲۵ خودروی زرهی را منهدم کردیم، گفت: جانفشانی بزرگ مبارزان مقاومت مقدمه و سرآغاز پیروزی است.

ابوعبیده در پایان افزود: دشمن اشغالگر به یاری خداوند بهای بسیار سنگینی پرداخت خواهد کرد. به یاری خداوند دشمن اشغالگر یک روز و یک ساعت آرامش نخواهد داشت. / الجزیره

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار