حمله راکتی حزب‌الله به پایگاه صهیونیستی «حدب یارون»-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

حمله راکتی حزب‌الله به پایگاه صهیونیستی «حدب یارون»

تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 15
کد خبر: ۲۱۳۷۹۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ حزب‌الله لبنان عصر روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که با راکت هدایت‌شونده به پایگاه صهیونیستی «حدب یارون» حمله کرده است.

به گزارش المنار، در بیانیه حزب الله تأکید شده که در این حمله راکتی، تلفات قطعی به دشمن صهیونیست وارد شده است.

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان همچنین موفق شدند یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه «مثلث الطیحات» واقع در شمال فلسطین اشغالی با راکت هدایت‌شونده مورد اصابت قرار دهند.

حزب‌الله ساعتی قبل هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه صهیونیستی «رویسات العلم» در شمال فلسطین اشغالی را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای دیگر اضافه کرد، رزمندگان حزب‌الله موفق شدند با دقت پادگان «رامیم» در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار دهند. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده