دانشگاه فرهنگیان دشتستان بازگشایی شد-راهبرد معاصر

دانشگاه فرهنگیان دشتستان بازگشایی شد

آیین بازگشایی دانشگاه فرهنگیان دشتستان با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۴ - ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 19
کد خبر: ۲۱۴۳۹۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در مراسم بازگشایی دانشگاه فرهنگیان دشتستان اظهار داشت: از همه کسانی که باعث شدند تا دانشگاه فرهنگیان بار دیگر فعالیت خود را در دشتستان دنبال کند، تقدیر می‌کنیم که این کار جهادی و بزرگ را به ثمر رساندند.

وی بیان کرد: برخی از دانشگاه‌ها فقط پول را از مردم می‌گیرند و دانش و علم و مهارتی به دانشجو اضافه نمی‌کنند لذا این دسته از دانشجویان در آینده بیکار مانده و سرخورده می‌شوند.

رضایی به جایگاه ویژه دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و دانشگاه فرهنگیان با حفظ کیفیت توسعه یابد. دانشجویان در این دانشگاه آموزش تخصصی می‌بینند و پس از فراغت از تحصیل هم جذب مدارس می‌شوند.

وی با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه از گسترش و توسعه دانشگاه فرهنگیان حمایت کرده‌ایم تصریح کرد: باید به جایی برسیم که همه نیاز‌های آموزش و پرورش از دانشگاه فرهنگیان تامین شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به کمبود معلم اشاره کرد و افزود: در این ماه‌ها شاهد تلاش‌های گسترده‌ای بودیم تا کلاس‌های درس خالی نماند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده