بهادری جهرمی: همکاری دانشگاه‌ها با نهادهای اجرایی باعث مهارت آموزی دانشجویان می‌شود-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

بهادری جهرمی: همکاری دانشگاه‌ها با نهادهای اجرایی باعث مهارت آموزی دانشجویان می‌شود

سخنگوی دولت گفت: همکاری دانشگاه‌ها با نهادهای اجرایی و تخصصی باعث می‌شود که دانشگاه‌ها مباحث علمی را به عرصه عمل ببرند و دانشجویان در این تعامل مهارت‌آموزی کنند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 20
کد خبر: ۲۱۴۴۹۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با حضور در دانشگاه شهید بهشتی از اولین مرحله رقابت علمی شبیه‌سازی شورای نگهبان بازدید کرد و در کنار داوران، به نظارت بر عملکرد برخی گروه‌ها پرداخت.

 

بهادری جهرمی با اشاره به این که در دوره قبلی این رقابت ها هم به عنوان داور حضور داشته است، اظهار داشت: استقبال دانشجویان از این رویداد خوب بوده است و گفته شده که ۴۲ گروه از ۲۰ استان کشور در رقابت ها حضور دارند.

 

سخنگوی دولت گفت: چنین رویدادهایی برای تکمیل آنچه در دانشگاه‌ها می‌خوانیم مفید است و تجربه خوبی برای به اجرا درآوردن آموخته‌های دانشگاهی است، اصلی‌ترین حسن این رویدادها این است که زمینه مهارت‌محور شدن موضوعات نظری را می‌دهد و فایده دیگر آن این است که به صورت عینی، ملموس و خودآموز آنچه که دانشجویان خوانده‌اند در تعامل با سایر اعضای گروه‌ تکمیل می‌شود.

 

بهادری، آشنایی اعضای گروه‌ها با قانون اساسی را خوب ارزیابی کرد و گفت: گروه‌ها علاوه بر دارابودن اطلاعات مناسب، کار تیمی را هم می شناختند و هماهنگی خوبی هم در تقسیم وظایف داشتند که نشان می‌دهد برای شرکت در این رقابت تلاش کرده‌اند.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، برگزاری چنین رویدادهایی را زمینه‌ساز اصلاح تصورهای ذهنی دانشجویان نسبت به شورای نگهبان دانست و افزود: شرکت‌کنندگان در این رقابت می‌بینند که فعالیت شورای نگهبان کاملا تخصصی است.

 

وی افزود: همکاری دانشگاه‌ها با نهادهای اجرایی و تخصصی، هم باعث می‌شود که دانشگاه‌ها مباحث علمی را به عرصه عمل ببرند و دانشجویان در این تعامل مهارت‌آموزی می‌کنند و هم عاملی می‌شود که مجموعه‌هایی مانند شورای نگهبان از ظرفیت‌های علمی مجموعه‌های دانشگاهی استفاده کنند و با شناسایی و همکاری با نخبگان، توان کارشناسی خود را افزایش دهند.

 

بر اساس این گزارش، اولین مرحله از سومین دوره رقابت علمی شبیه‌سازی شورای نگهبان که به موضوع بررسی مصوبات اختصاص داشت پایان یافت و گروه‌های شرکت کننده در مرحله بعد در زمینه بررسی صلاحیت‌ها رقابت می‌کنند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار