دیپلمات فلسطینی: مردم فلسطین برای آینده خود تصمیم می‌گیرند-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

دیپلمات فلسطینی: مردم فلسطین برای آینده خود تصمیم می‌گیرند

نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل بامداد سه‌شنبه گفت که مرحله پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، یک موضوع کاملاً فلسطینی است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 21
کد خبر: ۲۱۴۶۲۸

به گزارش راهبرد معاصر، «ریاض منصور» نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل گفت: «وظیفه اصلی ما توقف تجاوزها به نوار غزه و توقف آوارگی اجباری است».

 

منصور بامداد سه‌شنبه در مصاحبه با شبکه «الجزیره» توضیح داد: «ما می خواهیم فوراً به فاجعه انسانی در غزه پایان دهیم و برای ارسال کمک‌ها تلاش کنیم».

 

وی با بیان اینکه مرحله پس از تجاوز یک موضوع کاملاً فلسطینی است، اظهار داشت: «این مردم فلسطین هستند که برای آینده خود تصمیم می‌گیرند و ما حق داریم در برابر اشغالگری مقاومت کنیم».

 

این دیپلمات فلسطینی ادامه داد: «ما امیدواریم که توافق مبادله زندانیان به زودی برای نجات جان هزاران نفر از مردم ما اعلام شود. صحبت از اخراج فلسطینیان غزه به کشورهای دیگر توهمات اسرائیلی و جنایت جنگی است».

 

منصور همچنین افزود:‌ «ما دیگر نکبه سال ۱۹۴۸ را تکرار نمی‌کنیم، ما در خاک خود می‌مانیم و آن را ترک نمی‌کنیم. ما اجازه جابجایی اجباری را نمی‌دهیم، اشغالگری باید پایان یابد»./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار