رسانه‌های صهیونیستی: یحیی سنوار در غزه با اسرای اسرائیلی دیدار کرده است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

رسانه‌های صهیونیستی: یحیی سنوار در غزه با اسرای اسرائیلی دیدار کرده است

رسانه‌های صهیونیستی دوشنبه شب به نقل از یکی از اسرا گزارش دادند، یحیی سنوار رئیس حماس در غزه با اسرای صهیونیستی دیدار و گفتگو کرده است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 27
کد خبر: ۲۱۵۶۷۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ روزنامه عبری زبان هاآرتص گزارش داد، یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه با اسرای صهیونیستی دیدار و با آن‌ها به زبان عبری صحبت کرده است.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد، یکی از زنان اسیر صهیونیست به خانواده اش گفته در روز‌های نخست اسارت، زمانی که در یک تونل نگهداری می‌شدند، شخصی به دیدارشان آمده که یحیی سنوار رهبر حماس در غزه بوده و به آن‌ها گفته نگران نباشید، هیچ آسیبی به آنان نخواهد رسید و در یکی از امن‌ترین مکان‌ها هستند.

پیش‌تر نیز اسرای صهیونیستی که در طول آتش بس موقت آزاد شده بودند، از رفتار مناسب و خوب نیرو‌های مقاومت فلسطین در غزه خبر داده بودند.

همچنین یکی از اعضای ارشد حماس اعلام کرده بود که طی روز‌های پیش از آتش بس یحیی سنوار به صورت مداوم با رهبران حماس در خارج در تماس بوده است.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی به نقل از مقامات این رژیم مدعی شده بودند که در حملات به غزه ارتباط رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه با محیط بیرون قطع شده است.

آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه که از ساعت ۷ صبح جمعه (به وقت محلی) آغاز شده است، برای ۲ روز دیگر تمدید شد.

 گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده