جهاد اسلامی: مقاومت برای همه گزینه‌ها و احتمالات آماده است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

جهاد اسلامی: مقاومت برای همه گزینه‌ها و احتمالات آماده است

سخنگوی جهاد اسلامی بامداد شنبه درباره عملیات رژیم اسرائیل در غزه تصریح کرد مقاومت برای همه گزینه‌ها و احتمالات آماده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 02
کد خبر: ۲۱۶۳۰۰

به گزارش راهبرد معاصر، داوود شهاب، سخنگوی جهاد اسلامی در مصاحبه‌ای با شبکه خبری الجزیره درباره عملیات رژیم اسرائیل در غزه تصریح کرد مقاومت برای همه گزینه‌ها و احتمالات آماده است.

 

داوود شهاب همچنین تأکید کرد که مقاومت فلسطین خود را به دفاع از مردم و جلوگیری از طرح‌های اشغالگران متعهد می‌داند. او با اشاره به حملات راکتی امروز مقاومت فلسطین به سمت فلسطین اشغالی گفت: « پیام حمله راکتی امروز مقاومت این است که آنها کاملاً آماده نبرد هستند.»

 

این مقام جهاد اسلامی با بیان اینکه «تا زمانی که اسرائیل غیرنظامیان را هدف قرار دهد عمقش در دامنه برد موشک‌های ما قرار خواهد گرفت» تأکید کرد: «مقاومت فلسطین برای همه گزینه‌ها و احتمالات آماده است.»

 

داوود شهاب با اشاره به ادعاهای مقام‌های رژیم صهیونیستی درباره تشکیل مناطق امن در غزه گفت: «هدف اسرائیل از صحبت درباره مناطق امن آواره کردن فلسطینی‌ها است. »

 

سخنگوی جهاد اسلامی گفت: «مقاومت فلسطین قادر است از برنامه‌ اسرائیل برای آواره کردن فلسطینی‌هاجلوگیری کند.»

 

روز جمعه در پنجاه و ششمین روز از آغاز تجاوز صهیونیستها به نوار غزه رژیم صهیونیستی پس از آتش‌بسی که یک هفته به طول انجامید، حملات خود را به این منطقه از سر گرفت.

 

روز پنجشنبه هفتمین مرحله از تبادل اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی صورت گرفت که در جریان آن، صهیونیستها ۳۰ فلسطینی را آزاد کردند و هشت اسرائیلی هم آزاد شدند.

 

وزارت بهداشت غزه خبر داد که در جریان حملات روز جمعه رژیم صهیونیستی، ۱۷۸ نفر شهید و ۵۸۹ نفر نیز زخمی شده‌اند.

 

اسامه حمدان از رهبران جنیش حماس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی، آغازگر تجاوز امروز بوده و حماس فقط به این تجاوز پاسخ داده است.

 

حمدان با بیان اینکه صهیونیستها روز گذشته با درخواست آزادی۱۰ سرباز زن که اسیر بودند، عمدا واسطه‌ها را گمراه کردند، گفت: سیاست اسرائیل در دروغگویی از زمان آغاز حملات ادامه دارد و آمریکاییها نیز روایت آنان را تأیید می‌کنند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده