شنبه‌ پر ترافیک در پایتخت ۱۱ آذر ۱۴۰۲-راهبرد معاصر

شنبه‌ پر ترافیک در پایتخت ۱۱ آذر ۱۴۰۲

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران گفت: بزرگراه‌های همت، نواب، زین‌الدین، بابایی و میدان سبلان شاهد ترافیکی سنگین هستند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 02
کد خبر: ۲۱۶۳۱۶

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ شریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در روز شنبه یازدهم آذرماه اظهار کرد: ترافیک در بزرگراه‌های علامه، شیخ فضل الله، آبشناسان و چمران سنگین و در حال تردد و حرکت است.

 

وی ادامه داد: بزرگراه‌های همت، نواب، زین‌الدین، بابایی و میدان سبلان شاهد ترافیکی سنگین هستند و بزرگراه ارتش فعلا خلوت است .

 

شریفی بیان کرد: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

 

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ بمنظور اجرای طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می دهند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده