انهدام ۲ تانک ارتش اسرائیل توسط کتائب القسام-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

انهدام ۲ تانک ارتش اسرائیل توسط کتائب القسام

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد گروهی از نظامیان اسرائیلی را در غزه از پا درآورده و ۳ خودروی نظامی و ۲ تانک ارتش رژیم صهیونیستی را به طور کامل منهدم کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 03
کد خبر: ۲۱۶۵۹۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، ظهر امروز (یکشنبه) از حمله به نظامیان اسرائیلی در نقاط مختلفی از نوار غزه خبر داد.

شاخه نظامی حماس اعلام کرد رزمندگان مقاومت ۵ خودروی ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق «دیر البلح» با در اقدامی استشهادی با بمب و راکت‌های «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند که به دنبال آن، ۳ خودرو به طور کامل منهدم شد.

کتائب القسام همچنین در بیانیه دوم خود اعلام کرد گروهی از نظامیان اسرائیلی را که در داخل یک ساختمان در «بیت حانون» مستقر بودند، با راکت‌های سنگرشکن «TBG» هدف قرار داده و بعد از درگیری با نظامیان صهیونیست تعدادی از آن‌ها را از پا درآورده است.

این گروه همچنین لحظاتی بعد خبر داد نیرو‌های مقاومت توانسته‌اند ۲ تانک ارتش اسرائیل را با راکت‌های یاسین ۱۰۵ در جنوب بیت لاهیا هدف قرار دهند.

شاخه نظامی حماس صبح امروز نیز اعلام کرده بود در اقدامی غافلگیرانه گروهی متشکل از حدودا ۶۰ نظامی اسرائیلی را در منطقه «جحر الدیک» از پا درآورده است.

نبرد رزمندگان مقاومت فلسطین و نیرو‌های رژیم صهیونیستی بعد از ۷ روز آتش‌بس موقت صبح روز جمعه هفته گذشته از سر گرفته شده است. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده