شمار شهدای غزه به ۱۵۸۹۹ نفر رسید-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

شمار شهدای غزه به ۱۵۸۹۹ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد، شمار شهدای تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۱۵۸۹۹ شهید افزایش یافت که ۷۰ درصد از آن‌ها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 04
کد خبر: ۲۱۶۸۱۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزارت بهداشت فلسطین تأکید کرد که ادامه تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه باعث از کار افتادن کامل بخش بهداشتی و درمانی این منطقه شده است.

وزارتخانه یاد شده افزود: شمار زخمی‌های تجاوز رژیم اشغالگر به غزه به ۴۲ هزار نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت فلسطین ضمن درخواست حفاظت از بیمارستان‌ها و کادر درمانی و نیروی انسانی، خواستار ایجاد گذرگاه‌های امن برای ورود کمک‌های پزشکی و سوخت به غزه و خروج زخمی‌ها از این منطقه شد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه همچنین از سازمان ملل و سازمان بهداشت جهانی خواست برای آزادی کادر درمان از زندان‌های اشغالگران اقدام نماید. / سما نیوز

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده