واکنش رئیس جمهور به فساد در واردات چای-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

واکنش رئیس جمهور به فساد در واردات چای

رئیس جمهور گفت: من در ایام انتخابات به مردم قول دادم که رئیس دولت باید اولین مدعی فساد باشد و امروز این تحقق یافته است. نه بنده و نه فقط وزرا، بلکه همه کسانی که به‌نام دولت کار می‌کنند باید نسبت به فساد حساسیت داشته باشند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 06
کد خبر: ۲۱۷۱۹۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: من در ایام انتخابات به مردم قول دادم که رئیس دولت باید اولین مدعی فساد باشد و امروز این تحقق یافته است.

 

وی افزود: نه بنده و نه فقط وزرا، بلکه همه کسانی که به‌نام دولت کار می‌کنند باید نسبت به فساد حساسیت داشته باشند.

 

رئیس‌جمهور در واکنش به انحراف و فساد در واردات چای، تصریح کرد: دولت در این زمینه پیش‌قدم شد و با شناسایی و پیگیری، دست‌اندرکاران را عزل کرد و به دستگاه قضایی سپرد. امیدواریم متخلفان در دستگاه قضایی مجازات شوند.

 

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دشمنان دنبال ناامیدی بودند و می‌خواستند تولید، اقتصاد و عرصه‌های پیشرفت را در کشور متوقف کنند اما امروز وقتی اعلام می‌کنیم که 10 هزار شرکت داریم و صادرات این شرکت‌ها به مرز 2 میلیارد دلار می‌رسد و هم‌چنین در عرصه تجارت در 40 سال اخیر رکورد زدیم.

 

وی ادامه داد: دشمنان فکر کردند متوقف خواهیم شد ولی ما اعلام کردیم که بیش از 6000 کارخانه تعطیل و نیمه‌تعطیل را در چرخه تولید آوردیم و فعال هستند.

 

رئیس‌جمهور اضافه کرد: دولت به‌دنبال این است که فعالیت و کار در عرصه‌های مختلف دنبال شود؛ دشمن موفق نشد که مردم را ناامید کند و مردم با امید به انقلاب، نظام و ارزش‌ها مسیر را ادامه می‌دهند. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، به قله‌ها نزدیک شده‌ایم و با تلاش جوانان‌مان قله‌ها را فتح خواهیم کرد./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار