منظور: لایحه بودجه ۱۴۰۳ به منابع مولد سازی متکی نیست-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

منظور: لایحه بودجه ۱۴۰۳ به منابع مولد سازی متکی نیست

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش رئیس سازمان مدیریت در مورد منابع بودجه اظهار داشت : به گفته منظور، بودجه ۱۴۰۳ به درآمدهای مولدسازی اتکای چندانی ندارد و اتکای دولت به درآمدهای مالیاتی است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۹ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 10
کد خبر: ۲۱۷۸۲۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ احمد راستینه با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت در این جلسه معاون بانک مرکزی گزارشی را از رشد اقتصادی در ۸ ماه نخست امسال به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: طبق گزارش ارائه شده توسط معاون بانک مرکزی رشد اقتصادی کشور به غیر از درآمدهای نفتی در ۸ ماه نخست امسال چهار و نیم درصد و با محاسبه درآمدهای نفتی شش و نیم درصد بوده است .

وی افزود: در جلسه امشب همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی را از منابع درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ ارائه کرد و گفت که تاکید دولت بر توجه به درآمدهای پایدار و واقعی است و از توجه به درآمدهای غیر واقعی و غیر قابل تحقق پرهیز دارد.

راستین خاطرنشان کرد: آقای منظور گفت که با توجه به تحقق بخش اندکی از درآمدهای مربوط به مولدسازی دارایی‌های دولت، در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ دولت اتکای چندانی به درآمدهای این بخش ندارد و توجه و اتکای دولت به درآمدهای مالیاتی است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: همچنین آقای منظور درباره تخصیص منابع به همسان سازی حقوق بازنشستگان توضیحاتی را ارائه کرد و بنا شد تا این موضوع در کارگروه مشترکی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و مجلس و دولت در این کار گروه مشترک بر سر تخصیص منابع به اجرایی سازی قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان به توافق برسند./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار