ترافیک سنگین و بارش برف در جاده هراز و چالوس-راهبرد معاصر

ترافیک سنگین و بارش برف در جاده هراز و چالوس

مرکز مدیریت راه های کشور آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی و سایر محورهای کشور را برای روز پنج شنبه ۲۳ آذرماه را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 14
کد خبر: ۲۱۸۴۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛  طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور،‌ ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل های شماره 17 و 18 و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه و در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های لاسم ، آب اسک ، رینه ، وانا ، بایجان در جریان است.

 

همچنین تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) روان گزارش شده است. ضمنا محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران هستند.

این گزارش می افزاید، در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا بهشت سکینه، در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس، در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل نسیم شهر تا بهمن آباد و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین برقرار است.

 

بارش برف و باران در برخی محورهای استان های اردبیل ، تهران ، البرز ، اصفهان ، چهارمحال و بختیاری ، زنجان ، قزوین ، مازندران ، فارس ، مرکزی و لرستان، همچنین بارندگی در برخی محورهای استان های همدان ، سمنان ، یزد ، گیلان و خراسان شمالی گزارش شده است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار