حمله پهپادی گسترده ارتش یمن به جنوب سرزمین‌های اشغالی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

حمله پهپادی گسترده ارتش یمن به جنوب سرزمین‌های اشغالی

نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد نیروی هوایی این کشور یک عملیات نظامی گسترده را علیه اهداف حساسی در منطقه «ام الرشاش» در جنوب سرزمین‌های اشغالی انجام داده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 16
کد خبر: ۲۱۸۷۴۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ نیرو‌های مسلح یمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این عملیات را با بهره‌گیری از شمار زیادی پهپاد در منطقه ام الرشاش انجام داد.

نیرو‌های مسلح یمن همچنین بر ادامه عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی تا زمان متوقف شدن تجاوز این رژیم به نوار غزه ادامه خواهد داد.

نیرو‌های مسلح یمن از کشور‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان خواست مواضع شرافتمندانه‌ای درباره قضیه فلسطین اتخاذ کنند.

جمعه شب نیز علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که عملیات بزرگ، تاثیرگذار و راهبردی یمن برای ضربه زدن به (رژیم) اسرائیل و حمایت از فلسطین تا پیروزی و نابودی این رژیم اشغالگر ادامه خواهد داشت.

القحوم افزود: آنچه دریانوردی بین‌المللی را تهدید می‌کند، حضور شدید نظامی آمریکا، (رژیم) اسرائیل و غرب در باب المندب و دریای سرخ است.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله اضافه کرد، حضور نظامی آمریکا، (رژیم) اسرائیل و غرب بر تحمیل هژمونی غرب بر خطوط دریایی مهم و استراتژیک بین‌المللی تمرکز دارد.

وی افزود: هرکسی که از (رژیم) اسرائیل حمایت کند باید ضربات را متحمل شود و ما از هیچ تلاش و امکاناتی برای حمایت از فلسطین و غزه دریغ نخواهیم کرد. / المیادین

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده