کشف ۱۲ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق از ۳ دستگاه شوتی در کهریزک-راهبرد معاصر

کشف ۱۲ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق از ۳ دستگاه شوتی در کهریزک

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از هزار قلم انواع کالای قاچاق خبرداد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۳ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 16
کد خبر: ۲۱۸۸۱۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به توقیف ۳ دستگاه خودروی شوتی حامل انواع کالای قاچاق در محدوده شهر "کهریزک" تهران شدند.

وی بیان کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی به دست آمد، چندین دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق از استان‌های غربی کشور در چهار دیواری به آدرس کهریزک روستای تورقوزآباد توقف و آماده تخلیه بار قاچاق هستند که با حضور ماموران در محل، صحت اطلاعات به دست آمده تایید و خودرو‌ها متوقف شدند.
سرهنگ افشاری افزود: تحقیقات اولیه حاکی از این بود، رانندگان خودرو‌های شوتی با پوشاندن و اختفاء کالا‌ها مقادیری کالا از شهرستان‌های غربی تهیه و به مقصد تهران منتقل کرده اند.

این مقام انتظامی در این عملیات ۱۶۲ طاقه پارچه، ۱۶۲ قوطی دانه قهوه، ۲۸۵ بسته چای، ۴۰۷ بسته شکلات و بیسکویت و ۲۹۷ قلم لوازم خانگی قاچاق فاقد بارنامه و مجوز‌های قانونی کشف و پرونده‌ای در خصوص تشکیل و به همراه متهمان به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاقچیان کالا افرادی سودجو و تروریست‌های اقتصادی هستند که با به دام انداختن رانندگان و تحویل دادن بارنامه‌های جعلی قاچاق به آن‌ها، پس از دستگیر شدن رانندگان ضمن عدم قبول مالکیت کالا تمام جرائم متوجه رانندگان میگردد.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار