معاون حقوقی رئیس جمهور: حکم دادگاه سوئد برای حمید نوری کاملا غیر منصفانه بود-راهبرد معاصر
فرود بالگرد حامل رئیس‌جمهور به علت مه‌آلود بودن هوا محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

معاون حقوقی رئیس جمهور: حکم دادگاه سوئد برای حمید نوری کاملا غیر منصفانه بود

معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: حکم دادگاه تجدید نظر سوئد برای حمید نوری کاملا غیر منصفانه بود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 20
کد خبر: ۲۱۹۳۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: حکم دادگاه تجدید نظر سوئد برای حمید نوری کاملا غیر منصفانه بود.

 

وی با تاکید بر اینکه سوئد تمامی موازین حقوق بشری را زیر پا گذاشت، افزود: سوئد تمامی موازین حقوق بشری و حقوق بین المللی را در ماجرای حمید نوری زیر پا گذاشت. برای دستگاه قضائی سوئد با صدور این حکم ظالمانه ابراز تاسف می‌کنم.

 

دهقان درباره ابطال مصوبه هیات دولت در واردات خودرو توسط بازیکنان ملی و کادر فنی فوتبال گفت: این مصوبه کاملا قانونی است اما در عین حال به رای دیوان عدالت اداری احترام می‌گذاریم. همچنین از ما و وزارت ورزش در این جلسه دعوتی نشده تا از مصوبه دولت دفاع شود.

 

معاون حقوقی رئیس‌جمهور افزود: برای اینکه مشکلی برای ورزشکاران و کسانی که صاحب حق هستند ایجاد نشود بلافاصله متن جدیدی را آماده و در دولت تصویب می‌کنیم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده