کشف ۱۶۳ کیلوگرم مواد افیونی در مرز‌های سیستان-راهبرد معاصر

کشف ۱۶۳ کیلوگرم مواد افیونی در مرز‌های سیستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۱۶۳ کیلوگرم انواع مواد افیونی در مرز‌های منطقه سیستان واقع در شمال استان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۷ دی ۱۴۰۲ - 2023 December 28
کد خبر: ۲۲۰۷۷۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار رضا شجاعی اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی زابل با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقیان مواد مخدر برای انتقال محموله خود از منطقه مرزی به داخل کشور آگاه شدند و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران هنگ مرزی زابل با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان با اجرای هدفمند کمین پرداخته و با کنترل و پایش منطقه، قاچاقچیان را مشاهده کردند و بلافاصله با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب ماموران، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

وی بیان کرد: سوداگران مرگ که قصد داشتند محموله خود را به دو دستگاه خودرو وارد کشور کنند، با رها کردن محموله از محل متواری شدند و مرزداران موفق شدند در این عملیات مقدار ۱۶۳ کیلوگرم مواد افیونی شامل ۱۲۵ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه و ۳۸ کیلوگرم تریاک کشف کنند. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده