توقیف ۲۲۵ کیلو موادمخدر در هرمزگان-راهبرد معاصر

توقیف ۲۲۵ کیلو موادمخدر در هرمزگان

با تلاش ضربتی ماموران انتظامی هرمزگان قاچاقچیان در انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر ناکام ماندند.
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۲ - ۱۹ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 09
کد خبر: ۲۲۲۵۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از حوزه شهرستان زرآباد سیستان و بلوچستان به سمت جاسک و سپس انتقال آن به میناب مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران سختکوش انتظامی این شهرستان شب گذشته با همکاری ماموران انتظامی سیریک و همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از بررسی دقیق موضوع با تشکیل تیمی به محل و محور تردد احتمالی قاچاقچیان اعزام شدند که پس از گشت زنی و تعقیب و مراقبت‌های لازم در محور زرآباد به جاسک به یکدستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و بازدارند با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی و هدف قرارگرفتن لاستیک‌های عقب خودرو راننده عرصه را برخود تنگ دیده وبا استفاده از تاریکی هوا، موقعیت منطقه و انبوه درختان و تپه‌های اطراف، خودرو را رها و متواری شدند.

وی در بازرسی از خودرو توقیفی تعداد ۲۵ بسته ۱۰ کیلویی جمعا به مقدار ۲۵۵ کیلو و ۴۳۰ گرم تریاک کشف و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچی متواری ادامه دارد. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده