غافلگیری دوباره صهیونیست‌ها از حملات موشکی مقاومت فلسطین-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

غافلگیری دوباره صهیونیست‌ها از حملات موشکی مقاومت فلسطین

رسانه‌های عبری با اعتراف به قدرت موشکی حماس اعلام کردند این جنبش همچنان سیستم فرماندهی و کنترل خود را در جنگ حفظ کرده و تداوم حملات موشکی آن زنگ خطری برای همه کسانی است که درباره روزِ بعد از جنگ حرف می‌زنند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۱۱ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 01
کد خبر: ۲۲۱۴۰۱

به گزارش راهبرد معاصر. درحالی که نیروهای ارتش صهیونیستی بعد از متحمل شدن تلفات سنگین در جنگ با نیروهای مقاومت در نوار غزه به تدریج درحال عقب‌نشینی هستند، رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به قدرت موشکی مقاومت فلسطین اعلام کردند که بعد از گذشت نزدیک به 3 ماه از جنگ، حماس همچنان به حملات موشکی خود ضد اسرائیل ادامه می‌دهد و این یک زنگ خطر برای همه کسانی است که درباره روزِ بعد از جنگ صحبت می‌کنند.

 

امروز دوشنبه رسانه‌های عبری گزارش دادند که شلیک مداوم موشک‌ها از نوار غزه ثابت می‌کند حماس همچنان سیستم فرماندهی و کنترل خود را حفظ کرده است.

 

«امیر بوحبوط» تحلیلگر امور نظامی در وبسایت عبری والا در این زمینه گفت، حماس همچنان توانایی شلیک دوربرد را دارد و بسیار سخت است بخواهیم درباره مناطقی که تحت سیطره نیروهای اسرائیلی قرار گرفته حرف بزنیم.

 

وی افزود، چالش‌های ارتش اسرائیل در نوار غزه همچنان به قوت خود باقی است و این چالش‌ها شامل اسرای اسرائیلی که در بند حماس هستند، ناکامی در یافتن مسئولان حماس و زیرساخت‌های (تونل‌ها) این جنبش می‌شود.

 

این کارشناس صهیونیست تصریح کرد، ادامه حملات موشکی حماس زنگ خطری است برای همه کسانی که از روز بعد از جنگ حرف می‌زنند و تصور می‌کنند که امکان خروج از این وضعیت وجود دارد.

 

از سوی دیگر شب گذشته اقدام مقاومت فلسطین در نوار غزه در موشک‌باران تل‌آویو آن هم در اولین دقایق بامداد اولین روز سال جدید میلادی و در سایه تجاوزات گسترده هوایی، زمینی و دریایی اشغالگران به نوار غزهِ تحت محاصره باعث حیرت و شگفتی رسانه‌های عبری شد.

 

رسانه‌های عبری اعلام کردند: ارتش اسرائیل گفته است که توانمندی‌های موشکی حماس را به‌میزان 80 درصد نابود کرده است، ولی امروز حماس با درهم کوبیدن مرکز (تل‌آویو) به ما عیدی داد و حماس بر ما پیروز شد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده