شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله در حملات صهیونیست‌ها-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله در حملات صهیونیست‌ها

حزب‌الله با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «عبدالجلیل علی حمزه» مجاهد اهل شهرک «الخضر» بر اثر حمله رژیم صهیونیستی، در راه بیت‌المقدس به شهادت رسید.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۱۲ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 02
کد خبر: ۲۲۱۵۲۹

به گزارش راهبرد معاصر، جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد سه‌شنبه از شهادت یکی دیگر از رزمندگان خود در جریان حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور خبر داد.

 

حزب‌الله با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «عبدالجلیل علی حمزه» مجاهد اهل شهرک «الخضر» بر اثر حمله رژیم صهیونیستی، در راه بیت‌المقدس به شهادت رسید.

 

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین، به چند نقطه در جنوب لبنان حمله موشکی انجام داد.

 

پیش از این نیز «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله با اشاره به اینکه دست صهیونیست‌ها در برابر نیروهای مقاومت خالی است، تأکید کرد که مقاومت اسلامی لبنان قصد دارد همچنان در وضعیت جنگی با اشغالگران باقی بماند.

 

حزب الله لبنان هر روز پس از طوفان الاقصی، در حمایت از ملت فلسطین، شهرک‌های صهیونیست‌نشین و مقرهای نظامیان صهیونیست را هدف حملات خمپاره‌ای، موشکی و توپخانه‌ای قرار می‌دهد.

 

با حملاتی که حزب الله و مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌نشین انجام می‌دهند، بخش اعظمی از شهرک‌های واقع در شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده است؛ البته مسئولان تل‌آویو بارها مدعی شده‌اند که شرایط برای بازگشت صهیونیست‌ها در حال فراهم شدن است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار