کاهش شمار بستری مجروحان حادثه تروریستی کرمان به ۵۹ نفر-راهبرد معاصر

کاهش شمار بستری مجروحان حادثه تروریستی کرمان به ۵۹ نفر

رییس اورژانس کرمان از کاهش شمار بستری مجروحان حادثه تروریستی به ۵۹ نفر در بیمارستان‌های کرمان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و ۳۵ نفر در سایر بخش‌ها تحت درمان قرار دارند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۱۷ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 07
کد خبر: ۲۲۲۳۵۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ دکتر سید محمد صابری افزود: تا ساعت ۱۸ امروز تعداد مصدومان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بستری در بیمارستان‌های شهر کرمان به ۵۹ نفر کاهش یافته است و این مصدومان در ۱۰ بیمارستان این شهر تحت درمان قرار دارند.

وی با بیان اینکه شمار کل مجروحان سرپایی و بستری حادثه ۲۸۴ نفر بوده است، عنوان کرد: اکنون ۲۶ نفر زن، ۲۳ نفر مرد و ۱۰ کودک زیر ۱۵ سال در بیمارستان‌های کرمان بستری هستند.

رییس اورژانس کرمان گفت: از میان مصدومان در بخش مراقبت‌های ویژه، ۹ نفر به دستگاه متصلند و ۱۵ نفر نیز در آی سی یو تحت نظر هستند.

تروریست‌های کوردل عصر چهارشنبه همزمان با مراسم چهارمین سالگرد سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، در جمع زائرانی که پیاده به سمت گلزار شهدا در حرکت بودند، انفجار تروریستی انجام دادند و زنان، مردان و حتی خردسالان را به خاک و خون کشیدند؛ چند دقیقه پس از انفجار نخست، انفجار دوم انجام شد، انفجاری که به گفته مسوولان حاوی ساچمه‌های فراوان بوده و همین نکته سبب افزایش شمار شهیدان شده است.

شمار اولیه شهدای این حادثه نیز ۸۴ نفر اعلام شده است. گروه تروریستی داعش مسوولیت این انفجار‌ها را برعهده گرفته است. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار