نتانیاهو و گالانت: جنگ غزه به پایان خود نزدیک نشده است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

نتانیاهو و گالانت: جنگ غزه به پایان خود نزدیک نشده است

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کردند جنگ در غزه و شمال سرزمین‌های اشغالی در آستانه پایانش قرار ندارد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۲ - ۱۸ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 08
کد خبر: ۲۲۲۵۲۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ نتانیاهو و گالانت در نشست فراکسیون حزب لیکود در کنست عنوان کردند «جنگ برای ماه‌ها ادامه خواهد داشت».

به دنبال تشدید اختلافات بین مقامات صهیونیست درباره مدیریت پیامد‌های جنگ غزه و ناکامی در دستیابی به اهداف تعیین شده، یائیر لاپید رئیس اپوزیسیون این رژیم با تأکید بر اینکه کابینه این رژیم صلاحیت مدیریت جنگ را ندارد تصریح کرد: بنیامین نتانیاهو صلاحیت ریاست کابینه و نخست وزیری را ندارد.

یائیر لاپید افزود: بنی گانتس، غازی ایزنکوت و جدعون ساعر باید از کابینه نتانیاهو خارج شوند؛ زیرا این کابینه صلاحیت مدیریت جنگ و نتانیاهو صلاحیت نخست وزیری و ریاست کابینه را ندارد.

وی ساعاتی پیش نیز در نشست کنست (پارلمان این رژیم) تأکید کرد: سال ۲۰۲۴ کاملاً متفاوت خواهد بود، کسی که ما را چند دسته کرد و فاجعه به بار آورد، در سمتش باقی نخواهد ماند. افراط گرایان به خانه‌های خود باز خواهند گشت و نتانیاهو نیز به خانه‌اش باز خواهد گشت، از نو آغاز می‌کنیم.

لاپید همچنین گفت: ما باید از میان ویرانی که کابینه در سال ۲۰۲۳ رقم زد و اصلاح بزرگ در کابینه که در سال ۲۰۲۴ اتفاق می‌افتد، یکی را انتخاب کنیم، من می‌دانم اسرائیلی‌ها چه انتخابی خواهند کرد و شما هم می‌دانید.

وی پیش از این نیز در واکنش به حمله اعضای کابینه «بنیامین نتانیاهو» به ارتش، خواستار انحلال کابینه شده بود. / الجزیره

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده