قالیباف: هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اراده ملت ایران شود-راهبرد معاصر
ظریف شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان مسئولیت اداره دولت پس از شهادت رئیس جمهور با کیست؟ جزئیات شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه+ برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت‌دولت به ریاست "مخبر" سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم

قالیباف: هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اراده ملت ایران شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرا رسیدن سالروز قیام خونین مردم قم در نوزدهم دی ماه سال ۵۶ را گرامی می‌دارم. این حادثه منشا حوادث سلسله باری بود که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اراده ملت مومن و خداجوی ایران اسلامی شود.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۹ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 09
کد خبر: ۲۲۲۵۷۶

به گزارش راهبرد معاصر، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: فرا رسیدن سالروز قیام خونین مردم قم در نوزدهم دی ماه سال ۵۶ را گرامی می‌دارم. این حادثه منشا حوادث سلسله باری بود که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اراده ملت مومن و خداجوی ایران اسلامی شود.

 

وی افزود: سلام و درود بر تمام شهدای شکوهمند انقلاب اسلامی و امام شهیدان همچنین سالروز شهادت سردار پرافتخار شهید حاج احمد کاظمی وسایر شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارم.

 

قالیباف اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم انتصاب شهید کاظمی به سمت فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایشان را سرداری شجاع و کارآمد می‌نامند شجاعت در تصمیم گیری و کارآمدی در میدان به نفع مردم همان میراثی است که ما باید از امثال شهید کاظمی بیاموزیم.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حقیقتاً که حیف بود حاج احمد کاظمی شهید نشود و آنگونه زیستن پاداشی جز شهادت نداشت یاد او همواره در قلب ما است و نبودش هر روز بیشتر از قبل احساس می کنیم/ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار