عربستان ورود نیرو‌های خارجی به خاک خود را تکذیب کرد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

عربستان ورود نیرو‌های خارجی به خاک خود را تکذیب کرد

همزمان با حمله آمریکا و انگلیس به یمن، عربستان سعودی ورود نیرو‌های خارجی به این کشور را تکذیب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۲ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 12
کد خبر: ۲۲۲۹۷۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ ترکی المالکی، سخنگوی وزارت دفاع عربستان اعلام کرد: اخبار رسانه‌ها درباره ورود نیرو‌های خارجی به پایگاه هوایی ملک فهد در استان طائف صحت ندارد.

به نقل از العربیه، به دنبال حمله امروز آمریکا و انگلیس به پایگاه‌های ارتش یمن برخی رسانه‌ها اعلام کردند نیرو‌هایی از کشور‌های خارجی وارد خاک عربستان شده‌اند.

آمریکا و انگلیس صبح امروز جمعه حملات متجاوزانه‌ای را به استان‌های صنعا، صعده، حجه، تعز و مناطق دیگری در یمن انجام دادند.

این حملات در واکنش به حمایت مقاومت یمن از مقاومت فلسطین و محاصره دریایی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ و تنگه باب المندب انجام شد.

از سوی دیگر منابع اروپایی اعلام کردند اتحادیه اروپا آماده اعزام نیروی دریایی به دریای سرخ است و این عملیات چندین هفته طول خواهد کشید.

این منابع تاکید کردند اتحادیه اروپا ناو‌ها و پهپاد‌هایی را در دریای سرخ مستقر خواهد کرد. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار