هشدار وزیر دفاع یمن به آمریکا: انگشتمان روی ماشه است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

هشدار وزیر دفاع یمن به آمریکا: انگشتمان روی ماشه است

وزیر دفاع یمن در سخنانی ضمن توصیه به اشغالگران آمریکایی و هم‌پیمانان غربی آن برای ترک منطقه، به آن‌ها هشدار داد که انگشت رزمندگان یمنی روی ماشه است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۲۲ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 12
کد خبر: ۲۲۳۰۴۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرلشکر محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در این باره اظهار داشت: ما آماده بازدارندگی دشمن و واکنش هستیم و و این ما هستیم که در دریا‌های سرخ و عربی دست برتر را داریم.

وزیر دفاع یمن گفت: هر چه جنگ علیه مردم ما در غزه بیشتر طول بکشد، غافلگیری‌های ما برای دشمن بیشتر می‌شود و این غافلگیری‌ها در زمانی که رهبر یمن (عبدالملک بدرالدین الحوثی) انتخاب می‌کند، ظاهر می‌شوند.

وی افزود: ما به کسانی که در دریاها، جزایر و در سراسر جغرافیای یمن هستند می‌گوییم که دوران قیمومیت و سلطه و تبعیت دفن شده و برای همیشه رفته و یمن جدید با حاکمیت کامل و اراده تصمیم گیری ملی خود پدید آمده است.

وزیر دفاع یمن خطاب به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها خاطرنشان کرد: از شما می‌خواهیم منطقه را ترک کنید و دست به بهانه‌سازی و توجیهات واهی نزنید؛ چراکه انگشت ما روی ماشه و روحیه ما قوی‌تر از فولاد است.

العاطفی ادامه داد: بار‌ها هشدار داده‌ایم دریای سرخ برای دشمن صهیونیستی ممنوع شده است. ما فقط کشتی‌های دشمن اسرائیلی یا کشتی‌های وابسته به آن و یا عازم بنادر آن را هدف قرار می‌دهیم.

این مقام یمنی همچنین تصریح کرد: ما تاکید می‌کنیم که بقیه کشتی‌های جهان که از دریای سرخ، خلیج عدن و دریای عرب عبور می‌کنند، در امنیت کامل هستند و آسیبی نخواهند دید.

این اظهارات پس از آن بیان شد که آمریکا و انگلیس پنجشنبه شب به وقت محلی (آمریکا) در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند. منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند که ارتش ملی یمن در پاسخ به تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به این کشور، یک هدف متعلق به ایالات متحده در دریای سرخ را هدف قرار داده است. / شبکه المسیره

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار