ژنرال صهیونیست: هرگز نمی‌توانیم حماس را نابود کنیم-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

ژنرال صهیونیست: هرگز نمی‌توانیم حماس را نابود کنیم

یکی از ژنرال‌های نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی به ناتوانی این رژیم در نابودی جنبش حماس اذعان کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۲۷ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 17
کد خبر: ۲۲۳۸۲۹

به گزارش راهبرد معاصر، «اسحاق بریک» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با روزنامه عبری زبان هاآرتص اذعان کرد: ما هرگز نخواهیم توانست حماس را نابود کنیم. هر روز که می‌گذرد تحقق این هدف بیش از پیش ناممکن می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: اگر به درگیری‌ها در خان یونس و اردوگاه‌های مرکزی ادامه دهیم صدها کشته و هزاران زخمی در میان نظامیان اسراییلی برجای خواهد ماند.

 

به تازگی نیز ایهود لاوی مقام سابق موساد در سخنانی اعلام کرده است که فشار نظامی تل آویو و جنگ علیه غزه تنها به کشته شدن اسرای اسراییلی منجر خواهد شد.

 

وی اضافه کرد که فشارهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه به توافق منجر نخواهد شد بلکه تنها باعث کشته شدن اسرای اسراییلی در غزه می‌شود.

 

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که برآوردهای ارتش حاکی از آن است که جنبش حماس تا ماه‌ها قادر به ادامه حمله‌های موشکی از نوار غزه به اراضی اشغالی خواهد بود.

 

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته گزارش داد که «جدعون ساعر» یکی از اعضای کابینه جنگ این رژیم اذعان کرده که تل آویو هنوز فاصله بسیار زیادی با نابودی جنبش حماس دارد.

 

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به تازگی در گزارشی نوشت که پس از گذشت ۱۰۰ روز از جنگ در غزه، برآوردهای ارتش رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که اکثر مبارزان و رهبران جنبش حماس در نوار غزه همچنان در قید حیات هستند.

 

این گزارش در شرایطی منتشر شده که محافل صهیونیستی در انتظار تحقق اهداف ادعایی نتانیاهو در پی آغاز جنگ علیه غزه بودند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار