معاریو: برآورد‌های اطلاعاتی درباره حجم تونل‌های غزه اشتباه بود-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

معاریو: برآورد‌های اطلاعاتی درباره حجم تونل‌های غزه اشتباه بود

روزنامه عبری زبان معاریو گزارش داد که برآورد‌های اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی درباره حجم تونل‌های مقاومت فلسطین در غزه اشتباه بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 21
کد خبر: ۲۲۴۳۶۵

به گزارش راهبرد معاصر، روزنامه معاریو گزارش داد، به نظر می‌رسد که برآورد‌های اطلاعاتی ارتش درباره حجم تونل‌ها در غزه اشتباه بوده است. این اشتباه درخصوص تعداد موشک‌هایی که در غزه موجود است هم صدق می‌کند.

 

آلون بن دیوید، تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی در روزنامه معاریو تاکید کرد: با تحقق اهداف جنگ بسیار فاصله داریم و نابودی تونل‌های غزه بسیار بیشتر از آنچه ارتش تصور می‌کرد، زمان می‌برد. ارتش گمان می‌کرد اطلاعات بسیار دقیقی در مورد حزب الله دارد، اما طی هفته‌های اخیر مشخص شد که حجم وسیعی از زیرساخت‌های حزب الله در مناطق مرزی وجود دارد.

 

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود از ۱۵ مهرماه اقدام به بمباران شدید نوار غزه و سپس لشکرکشی به غزه کرده است، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

 

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه و حمله همه جانبه به آن را از سرگرفت./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار