انهدام تانک مرکاوا و ۲ نفربر رژیم صهونیستی توسط جهاد اسلامی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

انهدام تانک مرکاوا و ۲ نفربر رژیم صهونیستی توسط جهاد اسلامی

یک تانک مرکاوا و ۲ نفربر رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین منهدم شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 27
کد خبر: ۲۲۵۴۴۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ گردان‌های قدس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک تانک رژیم صهیونیستی از نوع «مرکاوا» و ۲ نفربر این رژیم را در محور التقدوم در غرب شهر خان یونس با گلوله‌های «آر پی جی» هدف قرار داده و آن‌ها را منهدم کرده است.

ساعاتی قبل نیز گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از نبرد‌های سنگین در شهر خان یونس و انهدام یک دستگاه نفربر ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

گردان‌های عزالدین القسام اعلام کردند که یک نفربر صهیونیستی را با راکت الیاسین ۱۰۵ در منطقه الامل در شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه منهدم کرده است.

خبرنگار شبکه المیادین در غزه اعلام کرد که مقاومت فلسطین هم اکنون درحال درگیری سنگین با نظامیان صهیونیست در محله‌های امل و البطن السمین در شهر خان یونس است.

گردان‌های القسام شب گذشته نیز اعلام کردند که با راکت الیاسین ۱۰۵ یک تانک صهیونیستی مرکاوا را در غرب خان‌یونس در نوار غزه منهدم کرده است.

همچنین گردان‌های سرایاالقدس به‌طور همزمان اعلام کرد که با حملات راکتی شهرک‌های صهیونیست‌نشین عسقلان، سدیروت، نیرعام و همچنین شهرک‌های غلاف غزه را هدف قرار داده است.

روز گذشته نیز القسام اعلام کرد که با هدف قرار دادن تجمع نظامیان اسرائیلی در یک ساختمان در غرب خان‌یونس، چندین صهیونیست کشته و زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح جمعه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸ افسر و نظامی صهیونیست در نبرد‌های غزه زخمی شدند.

ارتش صهیونیستی اعلام کرد که از ابتدای نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تاکنون۲ هزار و ۷۴۸ نظامی صهیونیست و از ابتدای حمله زمینی نیز یکهزار و ۲۵۸ افسر و نظامی صهیونیست زخمی شدند.

در همین حال این ارتش اذعان کرد که ۳۹۶ افسر و نظامی صهیونیست همچنان در بیمارستان‌ها بسر برده و در حال درمان هستند و وضعیت ۳۸ نفر از آن‌ها نیز وخیم است. / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار