آزادی ۴ صیاد ایرانی از زندان قطر-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

آزادی ۴ صیاد ایرانی از زندان قطر

فرماندار شهرستان دیر از آزادی چهار نفر از صیادان شهرستان دیر از زندان قطر خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۴ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 03
کد خبر: ۲۲۶۶۲۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ یونس باربرز فرماندار شهرستان دیر  اظهار داشت: چهار صیاد شهرستان دیر ۲۰ ماه در زندان قطر بودند که با تلاش وزارت امورخارجه، آیت‌الله حسینی بوشهری، استانداری و مقامات قضایی کشور آزاد شدند و فردا یکشنبه به کشور برمی‌گردند.

وی افزود: این چهار صیاد زندانی که برای انجام صید و صیادی و خرابی موتور قایق صیادی آنان وارد آب‌های قطر شده بودند و بازداشت شدند.

فرماندار شهرستان دیر گفت: از زمانی که متوجه بازداشت این صیادان شدیم تلاش‌های زیادی برای آزادی آنان انجام شد که منجر به آزادی این صیادان شده و به‌زودی آغوش خانواده باز می‌گردند.

باربرز از صیادان درخواست کرد که در انجام صید و صیادی مراقب باشند که حریم و مرز دریایی را رعایت کنند تا منجر به دستگیری و بازداشت آنان نشود. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار