رژیم صهیونیستی اجازه ورود آرد را هم به غزه نداد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

رژیم صهیونیستی اجازه ورود آرد را هم به غزه نداد

رژیم صهیونیستی در ادامه ارتکاب جنایات خود علیه مردم نوار غزه، شامگاه امشب اعلام کرد اجازه عبور حجم زیادی از آرد را به نوار غزه نخواهد داد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۶ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 13
کد خبر: ۲۲۸۲۱۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ روزنامه یدیعوت آحارانوت دقایقی پیش در خبری اعلام کرد، بتسلئیل سموتریچ وزیر دارایی کابینه بنیامین نتانیاهو اعلام کرد با هماهنگی با نخست وزیر از ورود آرد به نوار غزه جلوگیری کرده است.

این رسانه عبری زبان در ادامه خبر خود نوشت، دستور توقیف این محموله بعد از آن صادر شد که اسرائیل مدعی است، چون قرار است آژانس امداد رسانی و اشتغال آوارگان فلسطینی (آنروا) قرار است این آرد‌ها را توزیع کند، اجازه ورود آن را نمی‌دهد.

منابع آگاه به آحارانوت خبر دادند، تا زمانی که آنروا مسئولیت توزیع این محموله را داشته باشد، اجازه ورود آن به نوار غزه داده نخواهد شد.

گفتنی است بعد از آنکه رژیم صهیونیستی نتوانست ادعا‌های خود را در رابطه با فعالیت تونل‌های حماس در زیر بیمارستان‌های غزه به اثبات برساند، این روز‌ها دست آویز دیگری به نام فعالیت حماس در زیر مقر‌های آنروا را پیش کشیده و از این طریق به دنبال فشار بر سازمان ملل متحد است. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده