پیشکسوت پرسپولیس:هواداران صبور باشند-راهبرد معاصر

پیشکسوت پرسپولیس:هواداران صبور باشند

محمد برزگر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:آلومینیوم اراک همیشه گربه سیاه پرسپولیس بوده است اما با این حال تیم پرسپولیس بد کار نکرد و باید ۳،۴ بازی زمان داد و بعد از آن اوسمار را قضاوت کرد. به نظر من هواداران صبور باشند و حتما در هفته های آتی پرسپولیس نتیجه دلخواه را می گیرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 19
کد خبر: ۲۲۹۱۳۲

برزگر درخصوص شرایط باشگاه پرسپولیس و حواشی پیش آمده در اردوی سرخ‌ها گفت: بعد از اینکه استعفای گل محمدی مورد قبول هیئت مدیره و مدیرعامل قرار گرفت حواشی ایجاد شد. هواداران نگران بودند و انتخاب سرمربی جدید یک مدت زمانی رو از تیم گرفت. اوسمار با شرایط و جو تیم آشنا است و شرایط فنی، تاکتیکی و رفتاری بازیکنان نیز آشنایی دارد.
برزگر درباره شکست سرخ پوشان مقابل آلومینیوم اراک گفت: در یک بازی نمی شود همه چیز را قضاوت کرد. آلومینیوم اراک همیشه گربه سیاه پرسپولیس بوده است اما با این حال تیم پرسپولیس بد کار نکرد و باید ۳،۴ بازی زمان داد و بعد از آن اوسمار را قضاوت کرد. به نظر من هواداران صبور باشند و حتما در هفته های آتی پرسپولیس نتیجه دلخواه را می گیرد. نگرانی هوادار به خاطر این است که عاشق این تیم هستند و خیلی ها با این تیم زندگی می کنند.
بازیکن سابق پرسپولیس درباره انتقادات پیش امده از نحوه جدایی گل محمدی گفت: یک سری مسائل درون خانودگی پیش می آید و در این خانواده بحث ها و اختلافاتی بود، مسائلی نظیر جذب بازیکن، نوع قراردادها و نوع پرداختی ها که خدارا شکر ختم بخیر شد و در این موضوع افراد خارج از باشگاه موش دواندند و سنگ اندازی کردند. از طریق فضای مجازی و راه های دیگر باعث شد دلخوری پیش بیاید چون نمی خواستند پیشرفت و قهرمانی پرسپولیس را ببینند. امیدوارم آرامش به تیم برگردد، ما هوادارش هستیم و دوستش داریم.
برزگر با اعلام رضایت از نحوه عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: بازیکنان خوبی خریداری شد و من امیدوارم مثمر ثمر واقع شوند. امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود چون دور از دسترس نیست. ما همیشه به تیممان امیدوار هستیم چون پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان باکیفیتی دارد.
برزگر از شرایط حال حاضر خود گفت: از ۳۱ اردیبهشت کارمان را در مقاومت بسیج شروع کردیم. این تیم در سال های اخیر جزو تیم های اصیل و بازیکن ساز بوده است. اما چند سالی می شود که از آن عملکرد دور بوده است.
وی افزود: ما امسال ۷،۸ بازیکن سرباز خوب جذب کردیم که بازیکان بسیار باکیفیتی هستند و در آینده چه من باشم، چه نباشم میشود از این ظرفیت استفاده کرد.
وی در آخر با تشکر از عوامل تیم گفت: با کمک سازمان بسیج ورزشکاران و جذب نخبه های ورزش کشور امیدوارم تیم را به روزهای اوجش بازگردانیم./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده