ارتش رژیم صهیونیستی پایان عملیاتش علیه بیمارستان ناصر با ۲۰۰ بازداشتی را اعلام کرد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

ارتش رژیم صهیونیستی پایان عملیاتش علیه بیمارستان ناصر با ۲۰۰ بازداشتی را اعلام کرد

ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه از پایان عملیاتش علیه بیمارستان ناصر واقع در جنوب نوار غزه با ۲۰۰ بازداشتی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۸ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 25
کد خبر: ۲۲۹۹۱۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ ارتش رژیم صهیونیستی پس از چندین هفته از یورش به بیمارستان ناصر و محاصره آن که با قطع برق و اکسیژن، موجب شهادت چند تن از بیماران شد، امروز از پایان این عملیات و بازداشت حدود ۲۰۰ فلسطینی خبر داد.

خبرنگار شبکه خبری المیادین نیز اعلام کرد که پس از خروج خودرو‌های زرهی اشغالگران صهیونیست از داخل بیمارستان، پیکر‌های پنج شهید از محوطه آن بیرون آورده شد.

با آغاز عملیات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان ناصر واقع در شهر خان‌یونس که دومین بیمارستان بزرگ نوار غزه محسوب می‌شود، این بیمارستان به دلیل قطع آب و برق و اکسیژن و نیز به دلیل انباشت زباله‌های بیمارستانی در بخش‌های مختلف دیگر قادر به ارائه خدمات درمانی به بیماران نبود.

وزارت بهداشت غزه پیش از این درباره عواقب استمرار عملیات علیه این بیمارستان هشدار داده و بر لزوم آزاد سازی کادر بیمارستان و بیماران آن تاکید کرد.

به گفته برخی منابع فلسطینی، در نتیجه قطع برق و از کار افتادن دستگاه‌های تنفس مصنوعی در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی هشت بیمار به شهادت رسیدند.

رژیم اشغالگر صهیونیستی از زمان آغاز حملات وحشیانه‌اش علیه نوار غزه عامدانه کادر پزشکی و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را هدف قرار می‌دهد که در نتیجه آن ده‌ها بیمارستان و مراکز درمانی به طور کامل و یا بخش‌هایی از آن تعطیل شده‌اند.

بیش از ۱۴۰ روز از حملات وحشیانه این رژیم به ساکنان نوار غزه می‌گذرد و این رژیم در حملات خود ساختمان‌های مسکونی، کادر پزشکی و خبرنگاران را هدف قرار می‌دهد.

در نتیجه این حملات فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه ایجاد و بیش از ۱.۸ میلیون فلسطینی آواره شده و نزدیک به ۳۰ هزار تن به شهادت رسیده و حدود ۷۰ هزار تن دیگر که بیشترشان زن و کودک هستند، زخمی شده‌اند. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار