با گذرنامه زیارتی و اعتبار ۵ ساله به کربلا بروید-راهبرد معاصر

با گذرنامه زیارتی و اعتبار ۵ ساله به کربلا بروید

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا از ادامه روند صدور گذرنامه زیارتی با اعتبار ۵ ساله برای سفر به کشور عراق و زیارت عتبات عالیات خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 27
کد خبر: ۲۳۰۱۹۴

به گزارش راهبرد معاصر، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت روند صدور گذرنامه زیارتی اظهار داشت: در حال حاضر گذرنامه زیارتی برای سفر به کشور عراق صادر می‌شود.

 

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا با بیان این مطلب که این گذرنامه دارای اعتبار ۵ ساله بوده و برای سفر به کشور عراق در تمام ایام سال اعتبار دارد در پاسخ به این سوال که قیمت صدور این گذرنامه در حال حاضر چه میزان است اعلام کرد: مبلغ ۵۰ هزار تومان هزینه صدور گذرنامه زیارتی است.

 

وی ادامه داد: گذرنامه زیارتی در بازه زمانی ۵ روزه برای متقاضیان صادر و به آدرس آنها ارسال خواهد شد.سردار ذوالقدری در ادامه در خصوص گذرنامه بین المللی اظهار داشت: گذرنامه بین‌المللی نیز برای متقاضیان سفر به کشورهای مختلف صادر می‌شود و در بازه زمانی ۵ تا ۷ روزه بسته به محل سکونت افراد توسط پست برایشان ارسال خواهد شد.

 

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه در خصوص اجازه محضری برای خروج فرزندان از کشور و دریافت گذرنامه اعلام کرد: برای تمام افراد زیر ۱۸ سال چه نوزاد یک روزه باشد چه کودک ۷ ساله؛ باید رضایت پدر اخذ شود.

 

وی مراحل دریافت گذرنامه را مراجعه حضوری به پلیس + ۱۰ یا ثبت نام در سامانه «پلیس من» اعلام کرد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده