آیت الله رئیسی: میدان انتخابات بازنده ندارد-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

آیت الله رئیسی: میدان انتخابات بازنده ندارد

رییس‌جمهور کشورمان گفت: پیروز این میدان، ملت ایران است و بازنده‌ای ندارد چون همه به تکلیف عمل کرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 01
کد خبر: ۲۳۰۶۱۸

به گزارش راهبرد معاصر، حجت‌الاسلام «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، رأی خود را به صندوق انداخت.

 

رئیسی پس از انداختن آرا خود به صندوق‌ها اظهار کرد: انتخابات، مولود انقلاب اسلامی است. رأی مردم تعیین‌کننده است و تمام بخش‌های کشور با رأی مردم رقم می‌خورد و این موضوع از افتخارات نظام اسلامی است.

 

وی افزود: از روز اولی که امام (ره) فرمودند که «میزان رأی ملت است» تا امروز، میزان رأی ملت بوده است و این انتخابات، جشن ملی و نماد انسجام و وحدت ملی است؛ همه گروه‌های سیاسی امروز با نامزدهایی که دارند، آمده‌اند تا یک روز باشکوهی را برای ملت ایران رقم بزنند.

 

رئیس‌جمهور تاکید کرد: تفاوت انتخابات در ایران با دیگر کشورها این است که همه نامزدها و همه رای‌دهندگان بر اساس تکلیف عمل می‌کنند؛ یعنی وظیفه خود می‌دانند که نامزد بشوند و رأی بدهند.

 

رئیسی افزود: پیروز این میدان، ملت ایران است و بازنده‌ای ندارد چون همه به تکلیف عمل کرده‌اند و این تکلیف، عبارت از حضور در انتخابات است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار