میشل اوباما در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا شرکت می‌کند؟-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

میشل اوباما در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا شرکت می‌کند؟

در حالیکه باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا اعلام کرده است که به جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا برای انتخاب مجدد کمک خواهد کرد، دفتر میشل اوباما، همسر او اعلام کرد که بانوی سابق اول این کشور، در انتخابات ریاست جمهوری امسال (۲۰۲۴) کاندیدا نخواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 05
کد خبر: ۲۳۱۴۱۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ دموکرات‌ها که با نگرانی به ماه نوامبر نگاه می‌کنند و خواهان نقش بیشتر میشل اوباما در رقابت‌های انتخاباتی هستند. حتی برخی گمانه زنی کرده اند که میشل اوباما ممکن است در تابستان امسال، جایگزین یک مقام سیاسی ضعیف دموکرات شود و در انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت کند.

حامیان دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری خواهان، بر این تصورند که میشل اوباما برای جانشینی بایدن در تلاش است.

اما دفتر میشل اوباما در بیانیه‌ای به شبکه ان بی سی نیوز، این شایعات را رد و اعلام کرد که برنامه‌های او در سال ۲۰۲۴ شامل نامزدی برای انتخابات نمی‌شود.

کریستال کارسون، مدیر ارتباطات دفتر اوباما گفت: همانطور که میشل اوباما، بانوی اول سابق، چندین بار در طول سال‌ها بیان کرده است، نامزد انتخابات ریاست جمهوری امسال آمریکا نخواهد شد. میشل اوباما از جو بایدن و کامالا هریس معاون وی در انتخابات حمایت می‌کند.

منابع آگاه اعلام کرده اند که میشل اوباما قصد دارد در پاییز امسال مانند چهار سال پیش به پایگاه انتخاباتی بایدن کمک کند. /ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده