چرا رئیس جمهور در افتتاح پروژه منجیل_رودبار حضور نیافت؟-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

چرا رئیس جمهور در افتتاح پروژه منجیل_رودبار حضور نیافت؟

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: امروز رئیس جمهور در دفتر کارخود حضور داشتند و تماس گرفتند، که بنا به برنامه ضروری و برای پیگیری مسئله مهم باید در تهران باشند لذا فرمودند ضمن ابلاغ سلام، در اوایل سال آینده برای سفر دوم استانی و افتتاح پروژه ها خدمت مردم این استان خواهند رسید.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 11
کد خبر: ۲۳۲۲۳۰

به گزارش راهبرد معاصر؛  «محسن منصوری» معاون اجرایی رییس جمهور در مراسم بهره برداری از آزاد راه منجیل-رودبار تصریح کرد:حامل سلام و تهیت رئیس جمهور به مردم استان گیلان و شهرستان رشت و رودبار منجیل هستم.امروز ساعت ۵نیم صبح رئیس جمهور در دفتر کارخود حضور داشتند و تماس گرفتند و گفتند که بنا به برنامه ضروری و برای پیگیری مسئله مهم باید در تهران باشند لذا فرمودند ضمن ابلاغ سلام، در اوایل سال آینده برای سفر دوم استانی و افتتاح پروژه ها خدمت مردم این استان خواهند رسید.
وی با بیان اینکه یک نیمه تمام دیگر امروز تکمیل شد، گفت: برای این پروژه بیش از ۵ هزار میلیارد تومان هزینه شده و از منظر فنی در پروژه اقدامات خوبی صورت گرفته است.


معاون اجرائی رئیس جمهور بیان کرد: رییس جمهور اصرار داشتند تا قبل از عید این پروژه به بهره برداری برسد و مردم در ایام‌پرتردد از این آزاد راه بهره مند شوند تا تعطیلات عید به کام مردم شیرین شود.


صبح امروز کیلومتر آزادراه منجیل_رودبار همزمان با سفر محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به این استان به بهره‌برداری رسید.


آزادراه منجیل - رودبار باقی‌مانده آزادراه قزوین - رشت است که به دلیل شرایط خاص خود با برخورداری از تونل‌ها و پل‌های زیاد یکی از پیچیده‌ترین آزادراه‌های کشور محسوب می‌شود؛ زیرا این آزادراه از کنار بافت شهری و بالای رودخانه عبور می‌کند و به همین دلیل جز دشوارترین آزادراه‌ها به شمار می‌رود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار