استیلی: بخش دفاعی پرسپولیس در دربی مشکل دارد-راهبرد معاصر

استیلی: بخش دفاعی پرسپولیس در دربی مشکل دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بخش دفاعی سرخپوشان در دربی به دلیل محرومیت و مصدومیت چند بازیکن مشکل دارد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۷ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 11
کد خبر: ۲۳۲۳۷۵

 به گزارش راهبرد معاصر؛ حمید استیلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه وضعیت سرخپوشان را در آستانه بازی دربی چطور ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: دربی همیشه حساس است و پرسپولیس در بازی‌های اخیر خود فوق‌العاده در خط حمله خوب بوده و گل‌های زیادی زده است. هیچ کس باور نمی‌کرد پرسپولیس بعد از رفتن گل محمدی آن قدر خوب بازی کند و مدیریت هم در جذب بازیکنانی همانند عبدالکریم حسن، ارونوف و خدابنده لو و عیسی آل کثیر خوب عمل کرده و آن‌ها خیلی به تیم کمک کردند. پرسپولیس تهاجمی بازی می‌کند.

او افزود: با وجود اینکه تیم پرسپولیس ۳، ۴ گل می‌زند، اما ۷، ۸ موقعیت هم درست می‌کند و مردم این تیم و این مدل فوتبال را دوست دارند. سرخپوشان در دربی در کار دفاعی به خاطر محرومیت و مصدومیت چند بازیکنش مشکل دارند، اما به نظرم تیم خوب کار می‌کند و فاصله خطوط خیلی به هم نزدیک است و بازیکنان جانشین هم به خوبی می‌توانند این کار را انجام بدهند.

او افزود: تیم استقلال هم تاکنون نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم یک بازی خوب و اخلاقی شود و مردم آسیب نبینند و مربیان و بازیکنان باعث نشوند مردم تحریک شوند و امیدوارم بازی خوب و فنی شود و دو تیم وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند.

استیلی گفت: قطعا VAR هم می‌تواند کمک کند و شاید بازی دور رفت بازیکنان این سیستم را نمی‌شناختند، اما این بار بیشتر از دور رفت می‌شناسند و امیدوارم بازی خوبی شود./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده