قیمت اقلام اساسی تغییری نداشته است-راهبرد معاصر

قیمت اقلام اساسی تغییری نداشته است

مدیرکل دفتر نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد گفت: قیمت‌ها طبق ابلاغیه ۲۷ آذر سازمان حمایت اعمال می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 12
کد خبر: ۲۳۲۴۹۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ مسعود امراللهی، مدیرکل دفتر نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد با بیان اینکه امسال در تامین کالاهای اساسی به ویژه مرغ، شکر، گوشت قرمز و حبوبات در شرایط خوبی هستیم، گفت: در ۲۰ دی ماه طرحی توسط دستگاه‌های نظارتی به دولت تقدیم شد که طبق آن نگاه تخصصی به حوزه نظارت بر کالاهای اساسی تصویب و منتج به آن شد که نظارت بر کالاهای اساسی کشاورزی توسط وزارت جهاد کشاورزی و نظارت بر توزیع و خرده‌فروشی توسط اتاق اصناف و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام شود.

 

او از آغاز طرح نظارتی اقلام اساسی از ابتدای اسفند خبر داد و گفت: از ابتدای هفته طرح تشدید نظارت بر کالاهای ویژه ماه رمضان را در دستور کار قرار داده‌ایم که شامل حبوبات، برنج، خرما و شکر است.

 

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: در تمام ایام نوروز و ماه رمضان در خدمت مردم هستیم و ثبت شکایات از طریق سامانه ۱۲۴ را بررسی و با متخلفان برخورد می‌کنیم.

 

امراللهی با بیان اینکه قیمت کالاهای اساسی هیچ تغییری نداشته است، افزود: طبق ابلاغیه ۲۷ آذر سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت ها اعمال می‌شود.

 

او ادامه داد: حدود ۱۵ هزار فقره بازرسی از ابتدای اسفند انجام شده است که در منشا تامین و مراکز تولیدی انجام و حدود ۱۳۰۰ پرونده تخلف در این ایام ثبت و به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

 

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی در رابطه با افزایش میزان جوجه‌ریزی در کشور گفت: از مهر ماه جوجه‌ریزی‌ها به صورت منظم انجام می‌شود و مرغ گرم امروز بازار ثمره جوجه‌ریزی بهمن ماه است که بیش از ۱۵۲ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در بهمن ماه ثبت شده است، ما ضمن تامین مرغ بازار داخل و ذخایر استراتژیک، صادرات مرغ را در دستور کار داریم./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده