آغاز ثبت نام آزمون استخدامی در ۲۲ دستگاه اجرایی کشور-راهبرد معاصر

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی در ۲۲ دستگاه اجرایی کشور

ثبت‌نام برای هفتمین آزمون استخدامی از تاریخ سوم مهر آغاز می‌شود و حدود 22 دستگاه اجرایی متقاضی جذب نیرو هستند، هم‌اکنون شرایط عمومی و اختصاصی ثبت‌نام از جمله شرط سنی برای شرکت در این آزمون اعلام شده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 25
کد خبر: ۲۳۲۵۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ ثبت‌نام در هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی از سوم مهر 98 آغاز می‌شود.

در هفتمین آزمون استخدامی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، سازمان امور عشایر ایران، سازمان زندان‌ها، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان ثبت احوال کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت نیرو، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، سازمان ملی بهره‌وری ایران، مرکز آمار ایران، سازمان نقشه‌برداری کشور، مرکز آموزش مدیریت دولتی، وزارت علوم، شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، سازمان اداری و استخدامی کشور، شرکت سهامی بیمه ایران، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان امور اراضی کشور، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مادرتخصصی و سازمان دامپزشکی کشور، اقدام به جذب نیرو می‌کنند.


سید صدرالدین صدری نوش آبادی در مصاحبه با رادیو افزود: بیشترین سهمیه استخدامی با 18 هزار و 93 نفر مربوط به وزارت آموزش و پرورش است.

 

وی اظهارداشت: وزارت بهداشت، درمان و آموزشکی 9 هزار و 416 سهمیه و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی با یک هزار و 200 نفر سهمیه در رده های دوم و سوم قرار دارند.

 

معاون نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: یک هزار و 580 سهمیه استخدام نیز برای 19 دستگاه دیگر در نظر گرفته شده است.

 

وی در ادامه افزود: نام نویسی برای شرکت در هفتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور از روز سوم مهر ماه سال جاری آغاز می شود.

 

صدری نوش آبادی اظهارداشت: داوطلبان متقاضی شرکت در هفتمین آزمون استخدامی کشور تا دوازدهم مهر ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.sanjesh.org نام نویسی کنند.وی گفت: این مدت و مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

 

معاون نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشوردر ادامه از تمامی داوطلبان خواست ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

 

وی افزود: حداقل و حداکثر سن برای شرکت در آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی به ترتیب 20 و 45 سال است.

 

صدری نوش آبادی اظهارداشت: سن دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم 25 سال، فوق دیپلم 30 سال، لیسانس 35 سال، فوق لیسانس 40 سال و دکتری 45 سال در دفترچه آزمون قید شده است.

 

وی تصریح کرد: این آزمون 30 آبان ماه سال جاری بصورت سراسری در کشور برگزار خواهد شد.

 

معاون نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور یادآور شد: سهمیه های قانونی در هفتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی برای ایثارگران و معلولان به ترتیب 30 و 3 درصد در نظر گرفته شده که باید بطور حتم رعایت شود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده