خودروهای فرسوده و آلاینده انگلیس در راه اوکراین-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

خودروهای فرسوده و آلاینده انگلیس در راه اوکراین

مقامات شهری لندن اعلام کردند که مردم این شهر می‌توانند در ازای دریافت برخی امتیازات خودروهای فرسوده و آلاینده خود که با استانداردهای تردد در این شهر سازگاری ندارند را به اوکراین بفرستند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 14
کد خبر: ۲۳۲۷۸۸

به گزارش راهبرد معاصر. مقامات شهری لندن اعلام کردند که رانندگان این شهر می‌توانند خودروهای آلاینده خود که استانداردهای تردد در این شهر را ندارند، راهی اوکراین کنند.

 

بر اساس طرح پیشنهادی شهرداری لندن که از سوی صادق خان، شهردار این شهر، دنبال می‌شود، از روز ۱۵ مارس مردم این شهر می‌توانند خودروهای آلاینده و فرسوده خود را به اوکراین ارسال کنند.

 

بر اساس اعلام شهرداری لندن، قرار است نهاد خدمات اورژانس لندن، ۵۰ دستگاه از آمبولانس‌های از رده خارج خود را در قالب این طرح به اوکراین ارسال کند.

 

صادق خان گفته که با اجرای این برنامه، خودروهای آلاینده و قدیمی از خیابان‌های شهر لندن خداحافظی خواهند کرد.

 

پیش بینی می‌شود بر اساس طرحی که از سال ۲۰۱۹ در بخشی از شهر لندن آغاز شد و حالا به همه ۳۲ منطقه این شهر گسترش پیدا کرده و با هدف کاهش آلودگی در پایتخت انگلیس در دستور کار قرار گرفته است، ۲۰ تا ۴۰ هزار خودروی فرسوده دیگر امکان تردد در خیابان‌های لندن را نداشته باشته باشند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار