اسرائیل مدعی ترور یک فرمانده ارشد حماس شد / حسین سلامه کیست؟-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

اسرائیل مدعی ترور یک فرمانده ارشد حماس شد / حسین سلامه کیست؟

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) مدعی شد که چهارشنبه گذشته یک فرمانده ارشد سرویس امنیت داخلی جنبش حماس را ترور کرده‌است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۳ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 06
کد خبر: ۲۳۵۰۰۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ خبرگزاری فلسطینی «سما»، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای از ترور «اکرم عبدالرحمن حسین سلامه» فرمانده ارشد سرویس امنیت داخلی حماس در نوار غزه خبر داد.

در بیانیه ارتش این رژیم آمده است که سلامه چند پست کلیدی از جمله نایب رئیس سرویس امنیت داخلی در خان یونس را بر عهده داشته است.

طبق این گزارش، ترور سلامه چهارشنبه گذشته از طریق بمباران جنوب نوار غزه صورت گرفته است.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر نیز ترور سه فرمانده پلیس فلسطین در نوار غزه با نام‌های «محمد البیومی» رئیس پلیس النصیرات، «فایق المبحوح» رئیس عملیات پلیس نوار غزه و «رائد البنا» رئیس بخش تحقیقات پلیسی شمال غزه را اعلام کرده بود.

رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ علیه نوار غزه تاکنون شمار زیادی از رهبران گروه‌های فلسطینی و سرویس‌های امنیتی را هدف قرار داده است. /ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار