رئیس‌جمهور:حمایت از مقاومت فلسطین تکلیف شرعی مسلمانان و وظیفه وجدانی بشریت است-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

رئیس‌جمهور:حمایت از مقاومت فلسطین تکلیف شرعی مسلمانان و وظیفه وجدانی بشریت است

رئیس‌جمهور تاکید کرد: امروز حمایت از مقاومت فلسطین به ویژه برادران و خواهرانی که در این ساعات و لحظات در خط مقدم مقابله با اشغالگری و جنایت در غزه قرار دارند، نه فقط یک تکلیف شرعی برای مسلمانان که یک وظیفه انسانی، اخلاقی و وجدانی برای بشریت است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۲ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 09
کد خبر: ۲۳۵۵۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در پیامی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر با طلب گشایش و پیروزی در این روز پربرکت برای همه مسلمانان جهان به ‌ویژه مردم مظلوم غزه و فلسطین، تاکید کرد: عید فطر، عید تعالی و موسم شکفتن جوانه‌های اخلاص و ایمان در دل و جان انسان‌هایی است که با تقرب به ساحت آسمانی، از چشمه زلال فیض الطاف الهی بهره ‌مند شده‌اند.

رئیس‌جمهور افزود: اکنون که ماه مبارک رمضان با همه عظمت و معنویتش به سر آمده، امیدوارم به مدد خدای سبحان و بخشاینده، برکات و فضیلت‌های این ماه عزیز در زندگی فردی و اجتماعی همه ما جاری و ساری شود.

آیت الله رئیسی ادامه داد: همچنین در این روز پربرکت از خداوند بزرگ برای همه مسلمانان جهان به ویژه مردم مظلوم غزه و فلسطین که همچنان آماج ظلم و ستم و بیدادگری رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند، طلب گشایش و پیروزی ‌می‌کنم.

رئیس‌جمهور یادآور شد: امروز حمایت از مقاومت فلسطین به ویژه برادران و خواهرانی که در این ساعات و لحظات در خط مقدم مقابله با اشغالگری و جنایت در غزه قرار دارند، نه فقط یک تکلیف شرعی برای مسلمانان که یک وظیفه انسانی، اخلاقی و وجدانی برای بشریت است. امید دارم که به برکت انوار و فضایل ماه مبارک رمضان، شاهد استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و ممکن برای دفاع از مظلومان فلسطین و برداشتن گام‌های موثر و عملی برای توقف جنایات صهیونیست‌ها و کاهش آلام ملت رنجدیده فلسطین باشیم.

آیت الله رئیسی در پایان از درگاه خداوند متعال سعادت، بهروزی و توفیق مردم ایران را در تمامی عرصه‌ها خواستار شد و ابراز اطمینان کرد این ملت بزرگ در سایه انسجام و وحدت ملی و تأسی از رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، گام‌های بلندی برای عزت، سرافرازی و اعتلای کشور عزیزمان ایران برخواهد داشت./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار