ژاوی: سوپرجام و سهمیه لیگ قهرمانان را می‌خواهیم-راهبرد معاصر

ژاوی: سوپرجام و سهمیه لیگ قهرمانان را می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: درست است که خیرونا مهم‌ترین رقیب ما است ولی شک ندارم که سهمیه لیگ قهرمانان را می‌گیریم.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۳۸۳۰۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست مقابل رئال مادرید از قهرمانی در لالیگا فاصله گرفته است و برای کسب مقام دومی و قطعی شدن سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می‌کند. با پیروزی خیرونا در دیدار دیروز، آبی‌اناری‌ها به رتبه سوم سقوط کردند و باید برای پس گرفتن جایگاه دوم بازی فردا مقابل والنسیا را ببرند.

ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال بارسلونا که چند روز پیش قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۵ با این تیم تمدید کرد، پیش از دیدار مقابل والنسیا اظهار داشت: اوضاع خوبی داریم و تنها هدف ما رسیدن به رتبه دوم است. والنسیا تیم شایسته‌ای است و می‌تواند ما را به چالش بکشاند ولی ما در خانه بازی می‌کنیم و می‌توانیم در کنار هواداران‌مان به ۳ امتیاز خانگی برسیم.

وی در خصوص خریدهای تابستانی بارسلونا نیز گفت: اعتمادی که بین من و مدیران وجود دارد، من را خوش‌بین کرده است. فصل پیش شرایط خوبی نداشتیم و شک ندارم امسال سال متفاوتی خواهد بود و امیدوارم به آنچه که می‌خواهیم برسیم.

سرمربی بارسا در پاسخ به این سوال که آیا به بازی برابر خیرونا فکر می‌کند، یادآور شد: در حال‌حاضر فقط به بازی فردا فکر می‌کنم. درست است که خیرونا مهم‌ترین رقیب ما است ولی ما به کسب سهمیه لیگ قهرمانان و سوپر جام فکر می‌کنیم و شک ندارم به آن می‌رسیم.

ژاوی در مورد شرایط روحی آبی اناری‌ها نیز اضافه کرد: همه بازیکنان با همدیگر دوست هستند و یک فضای خیلی خوب در تمرینات داریم. تیم برای دیدار فردا هیجان زده‌ است. من خودم را آماده می‌کنم که در تعطیلات تیم را به بهترین شکل تیم را تمرین بدهم و یک شروع فوق‌العاده داشته باشیم.

وی درباره شرایط بدنی «پدری» بازیکن جوان بارسا توضیح داد: او آماده بازی فردا است و در لیست بازی فردا خواهد بود. قطعا می‌تواند به ما کمک کند. هنوز در مورد نقل‌وانتقالات حرف نمی‌زنیم و تمام تمرکزمان روی بازی فردا است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده