لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!-راهبرد معاصر

لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!

در بازی پر برخورد تراکتور و استقلال یک پرسپولیسی ستاره زمین بود!
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۲۳۹۱۱۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ کم نیستند طرفداران استقلالی که مهرداد محمدی را هنوز یک پرسپولیسی خطاب می‌کنند! بازیکنی که به همراه برادر دوقلویش در راه آهن چهره شد و در تلویزیون و برنامه ۹۰ به صراحت اعلام کرد از ابتدا هوادار پرسپولیس بوده و نقش یک لیدر را هم روی سکوها برای قرمزها بازی کرده است!

 

مهرداد برخلاف برادر دوقلویش میلاد و به خاطر پست بازیش دیرتر لژیونر شد و کمتر بازی ملی دارد اما همیشه در هر تیمی که بوده مهره‌ای مفید و مثمر ثمر بوده است. او در ابتدای این فصل به استقلال پیوست و با وجود تمام مواضعی که علیه او وجود داشت، تا اینجا موثرترین بازیکن تیم صدرنشین و عصای دست نکونام لقب گرفته است.

 

مهرداد محمدی تا قبل از این بازی ۶ گل زده بود و ۳ گل ساخته تا بهترین گلزن تیمش بالاتر از بلانکو و مؤثرترین بازیکن آبی ها باشد. او دو بار در این فصل دبل کرده بود اما در بازی بزرگ مقابل تراکتور هم محمدی بهترین بازیکن تیمش بود.

 

محمدی نیمه اول مهمترین فرصت مسابقه را ایجاد کرد اما در مصاف تک به تک با پورحمیدی مغلوب شد تا دروازه میزبان بسته بماند. با شروع نیمه دوم مهرداد یک مزاحم همیشگی روی خط دفاعی تراکتور بود و بارها در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما بیشتر تنها بود و این فرصت‌ها یکی بعد از دیگری از دست رفت.

 

در دقیقه ۷۰ مهرداد پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد که شلیک او به دیرک افقی دروازه برخورد کرد. این صحنه مهم‌ترین فرصت گلزنی استقلال و جدی‌ترین صحنه بازی تا آن لحظه بود که البته بعداً موقعیت حسین‌زاده این جایگاه را از مهرداد و فرصتش گرفت!

 

در نهایت مهرداد محمدی با وجودی که تعویض شد اما موثرترین مهره استقلال در زمین بود./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده