روز ۲۱۵ طوفان الاقصی/ موج حملات هوایی و توپخانه‌ای دشمن علیه سراسر غزه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

روز ۲۱۵ طوفان الاقصی/ موج حملات هوایی و توپخانه‌ای دشمن علیه سراسر غزه

موج حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه غزه و رفح و نبرد رزمندگان فلسطینی با عناصر دشمن از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۲۳۹۸۶۱

به گزارش راهبرد معاصر، همزمان با لشکرکشی رژیم صهیونیستی به شهر رفح و حملات هوایی و توپخانه ای وحشیانه علیه این شهر نیروهای مقاومت فلسطین تلاش می‌کنند با هدف قرار دادن عناصر دشمن مانع پیشروی آنها شوند.

 

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که در جریا بمباران خانه‌های مسکونی در محله الزیتون واقع در شهر غزه دست کم هفت شهروند فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۴ تن دیگر زخمی شدند.

 

اشغالگران صهیونیست همچنین یک موتور را نزدیک گذرگاه صلاح الدین در جنوب شهر رفح هدف قرار دادند که به دنبال آن ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند.

 

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی مناطق شرق جبالیا در شمال نوار غزه و شهر رفح در جنوب این باریکه را هدف قرار داد.

 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت گسترده منطقه المغراقه واقع در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

 

موج حملات هوایی و توپخانه‌ای دشمن علیه سراسر غزه

مرزهای شمالی شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه شاهد تیراندازی‌های گسترده و حملات توپخانه ای بوده است.

 

نبرد سنگین نیروهای فلسطینی با متجاوزان در شهر رفح

این در حالی است که نیروهای مقاومت فلسطین در برابر لشکرکشی رژیم صهیونیستی به سمت شهر رفح ساکت نمانده و برای متوقف کردن اشغالگران وارد عمل شدند.

 

شبکه المیادین گزارش داد که درگیری‌های سنگینی در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه رخ داده است.

 

همزمان با وقوع این درگیری‌ها حملات توپخانه ای شدیدی به همراه تیراندازی‌های گسترده از سوی هلی کوپترها با هدف پوشش دادن عناصر صهیونیست در مقابل نیروهای مقاومت صورت گرفته است.

 

ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری با حمله نظامیان صهیونیست

بامداد امروز اوضاع کرانه باختری نیز مانند روزهای گذشته در سایه حملات اشغالگران صهیونیست و موج بازداشت بی دلیل شهروندان فلسطینی ملتهب گزارش شده است.

 

نظامیان صهیونیست برای چندمین بار پیاپی به اردوگاه نورشمس در کرانه باختری حمله کردند.

 

نظامیان صهیونیست با حمله به منطقه الشیوخ واقع در شمال الخلیل ۲ برادر فلسطینی را بازداشت کردند. اسامه حلاوه اسیر فلسطینی که به تازگی آزاد شده نیز در جریان حمله عناصر صهیونیست به منطقه جدید نابلس مجدداً بازداشت شد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار