سوریه: کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه یادآور اعمال فاشیستی نازی‌هاست-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

سوریه: کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه یادآور اعمال فاشیستی نازی‌هاست

دولت سوریه در واکنش به کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه اعلام کرد گور‌های دسته جمعی که «اسرائیل» هزاران فلسطینی را در آن دفن کرده است، تنها یادآور اعمال فاشیستی نازی هاست.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۶ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۲۴۰۰۰۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزارت خارجه سوریه با اشاره به کشف گور‌های دسته جمعی در غزه اعلام کرد گور‌های دسته جمعی که «اسرائیل» هزاران فلسطینی را در آن دفن کرد، تنها یادآور اعمال فاشیستی نازی هاست و تل آویو نظام بهداشتی را در غزه شهید شده به کلی نابود کرد.

به گزارش سانا، وزارتخانه یاد شده افزود: حمله اسرائیل به شهر رفح در جنوب قطاع غزه ادامه سیاست کشتار جمعی است که کابینه تروریست صهیونیستی دنبال می‌کند.

وزارت خارجه سوریه تأکید کرد در طول بیش از ۶ ماه از جنگ غزه، بخشی از این باریکه با استفاده از محموله‌های اسلحه که به صورت سخاوتمندانه توسط ایالات متحده و متحدان غربی‌اش تحویل «اسرائیل» شد، نابود شده است.

دولت سوریه تأکید کرد همچنان پشت مردم فلسطین که با ایستادگی خود صفحاتی از عزت و شکوه و پایداری را نوشته‌اند، قرار دارد و از ملت‌های جهان که هنوز به حقوق بین‌المللی و حقوق بشر و حقوق بین‌المللی انسانی ایمان دارند، می‌خواهد که کشتار‌هایی را که فاشیست‌های صهیونیستی علیه مردم فلسطین و انسانیت مرتکب می‌شوند، متوقف کنند. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار