مجلس پیگیر حادثه لردگان می شود-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

مجلس پیگیر حادثه لردگان می شود

رئیس مجلس شورای اسلامی در رابطه با حوادث اخیر لردگان، به کمیسیون بهداشت دستور داد که هر چه سریع تر کمیته ای برای بررسی این موضوع به شهرستان لردگان اعزام کند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 06
کد خبر: ۲۴۰۹۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ در پی انتشار خبری در شبکه ها‌ی مجازی درخصوص روستای «چنار محمودی» از روستا‌های شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری، مبنی بر احتمال ابتلای حدود ده نفر به ویروس اچ‌ای وی، رییس مرکز بهداشت و درمان استان گفت: موضوع در دست بررسی است.

 

یک منبع آگاه افزود: برخی از اهالی روستای چنار محمودی حدود دوماه پیش، پس از دادن آزمایش دیابت متوجه شدند که تعدادی از آن‌ها مشکوک به داشتن بیماری اچ‌ای وی ایدز هستند. این بیماران به نتیجه این آزمایش اکتفا نکرده و برای اطمینان بیشتر به مراکز درمانی اصفهان و شیراز مراجعه کردند که در آنجا نیز نتیجه مثبت بود.

 

برخی ادعا دارند که یکی از بهیارانی که در یکی از مراکز بهداشت کار می‌کرده است در زمانی که برای انجام آزمایشات از آن‌ها خون می‌گرفته به جای اینکه برای هر فرد از یک سرنگ استفاده کند از سرنگ مشترک استفاده می‌کرده است که در حال حاضر فرد مذکور در بازداشت به سر می‌برد.

 

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده است و دستگاه قضایی با پیگری‌های خاص و فوری خود موضوع را مورد بررسی قرار داده است و سایر مسئولان نیز در حال پیگیری موضوع جهت کشف منشاء موضوع هستند.


محمد خدابخشی در نشست علنی نوبت عصر امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر در روستای چنار محمود شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری، گفت: با توجه به موضوعات مطرح شده در رابطه با ابتلای برخی از روستائیان به بیماری، لازم است که در این رابطه اقدامات مقتضی صورت گیرد.

 

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر خدابخشی گفت: نماینده مردم لردگان توضیحات لازم را ارائه کردند و کمیسیون بهداشت و درمان موظف شد تا گروهی را به منطقه فرستاده و به موضوع رسیدگی کند تا دلایل روشن شود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار