جزئیات دریافت وام سربازی 30 میلیونی-راهبرد معاصر
فرود بالگرد حامل رئیس‌جمهور به علت مه‌آلود بودن هوا محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403
سردار مهری:

جزئیات دریافت وام سربازی 30 میلیونی

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از پرداخت وام سربازی تا 30 میلیون تومان به دارندگان گواهینامه مهارت خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 13
کد خبر: ۲۴۸۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ وام سربازی 30 میلیونی خبر خوشی بود که رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی به سربازان داد. وام سربازی در شرایطی پیش بینی شده که چندی پیش طرح مهارت آموزی سربازان در دوره خدمت سربازی کلید خود تا این زمان دو ساله به بطالت و بدون خروجی نگذرد و سربازها پس از پایان دوره خدمت مهارتی برای ورود به بازار کار کسب کرده باشند. طرح مهارت آموزی سربازان و وام سربازی قرار است در حوزه های مختلف به کادر وظیفه کشور خدمات آموزشی و سپس با هماهنگی بانک ها وام پرداخت کند. شرایط دریافت وام سربازی به زودی از طریق راهبرد معاصر به اطلاع شما خواهد رسید.

 

وام سربازی

 

سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در مراسم معارفه جانشین جدید رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به اعطای وام ۳۰ میلیونی سربازی گفت: مهارت آموزی سربازان یکی از مهم ترین و بهترین تصمیماتی است که سازمان نیروهای مسلح در سال های اخیر اتخاذ کرده است و وام سربازی در همین راستا تدارک دیده شده است.

 

وی  در خصوص دریافت وام سربازی افزود: درحال حاضر  ۱۳۰ هزار سرباز در طرح مهارت آموزی شرکت می‌ کنند و پس از پایان دوره های آموزشی بنا هست تا برای هر یک از سربازان گواهی مهارت نامه با اعتبار بین المللی صادر شود و با هماهنگی با بانک‌ها پس از اتمام خدمت سربازی به مشمولان تا سقف ۳۰ میلیون تومان وام داده خواهد شد.

 

مهری ادامه داد: سربازان آینده سازان کشور هستند و سربازان رکن اصلی توان دفاعی و انتظامی کشور هستند و در دوران دفاع مقدس بیش از نیمی از رزمندگان را سربازان تشکیل می‌دادند. برای تمام ائمه جمعه سراسر کشور نامه‌ای تنظیم شد تا جوانان برای انجام خدمت سربازی تشویق شوند، هدف ما این است تا گفتمان سازی خدمت سربازی را در سطح ائمه جمعه مطرح کنیم و در صورت تحقق این‌ امر شرایط دفاعی و امنیتی کشور تقویت خواهد شد.

 

ممنوعیت استخدام سربازان غایب

او در مورد سربازان غایب گفت: طبق قانون به کارگیری و استخدام سربازان غایب در واحدهای صنفی، تمام شرکت‌ ها و کارخانه‌ ها اعم از خصوصی و غیر خصوصی ممنوع است و کسانی که اقدام به این‌کار کنند بنا به مصوبه مجلس باید جریمه شوند.

 

جریمه جذب سربازان غایب چیست؟

به گفته سردار مهری، جرایمی پیش بینی شده ازجمله قرار نگرفتن تسهیلات بانکی برای شرکت‌ ها و کارخانه‌ هایی که اقدام به جذب مشمولان می‌ کنند.

 

استخدام سربازان با گواهی مهارت آموزی

چندی پیش نیز رئیس اداره نیروی انسانی سرباز اعلام کرد سربازانی که دوره مهارت آموزی را می گدرانند و گواهی آن را دریافت می کنند در اولویت جذب در شرکت ها و کارخانه های زیرمجموعه نیروهای مسلح قرار می گیرند.

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صاحب اسدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
0
0
من خواصتم وام سربازیم بگیرم و الانم داخل خوشک شوی مشقول کارم خواصتم چه جوری باید اقدام کنم
تحلیل های برگزیده